مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-04سياسي

راه اندازی مرکز جهادی «قرار» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز


مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از راه اندازی مرکز جهادی «قرار» با هدف توسعه فعالیت های جهادی در دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عباس سلطانی امروز یکشنبه 14 خرداد در خصوص راه اندازی این مرکز به خبرنگاران گفت: این مرکز با هدف توسعه فعالیت های جهادی و خیریه به ویژه در بخش دانشجویی، ایجاد وحدت رویه و پیشگیری از تداخل وظایف و دوباره کاری که باعث تضییع و اتلاف وقت و منابع می شود، برنامه‎ ریزی و راه اندازی شده است.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ساماندهی بهینه به منظور خدمات رسانی گسترده و ایجاد فضای مناسب برای برنامه ریزی برای فعالیت های دراز مدت را از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز اعلام کرد.

وی از تمامی اساتید و اعضای هیئت علمی، کارکنان و نهاد های دانشجویی که در زمینه امور جهادی، نیکوکاری و خیریه فعالیت دارند، خواست تا با پیوستن به این مرکز فرهنگی جهادی، باعث همگرایی هر چه بیشتر و نیز توسعه این تلاش های خداپسندانه شوند.

این مقام مسوول در دانشگاه افزود: در طی چند روز گذشته دو فعالیت جهادی مهم در دانشگاه اتفاق افتاده که هر دو فعالیت تحت مدیریت مرکز قرار انجام شده اند؛ در یکی از این فعالیت ها که توسط گروه جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز جهادی «قرار» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

راه اندازی مرکز جهادی «قرار» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز