مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-02سياسي

شناخت مکتب امام راحل پایه های عزت ملت ایران را تقویت می کند


در پیام جامعه مدرسین آمده، شناخت مکتب و اندیشه پیشرو امام خمینی (ره) چشمه های حکمت و هدایت را بر قلوب پاک نوجوانان و جوانان جاری و پایه های عزت و عظمت ملت ایران را تقویت خواهد کرد.

- قم- در پیام جامعه مدرسین آمده، شناخت مکتب و اندیشه پیشرو امام خمینی (ره) چشمه های حکمت و هدایت را بر قلوب پاک نوجوانان و جوانان جاری و پایه های عزت و عظمت ملت ایران را تقویت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی قدس سره و قیام پانزدهم خرداد سال 1342، مردم را پشتیبان نظام اسلامی در تمامی جبهه ها عنوان کرد و تلاش های دشمنان در ضربه زدن به رابطه عاطفی میان مردم، انقلاب و رهبری را تلاشی ناکام و شکست خورده دانست و از کارگزاران نظام خواست تا در مقام خدمت به مردم، خاکسار و فداکار باشند.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اندوه فقدان مردی بزرگ در چهاردهم خرداد سال 1368 بر دل ها سایه افکند و عروج روح مطهر اسوه تقوا، پرهیزکاری و مجاهدت، غمی سنگین بر سر امت اسلامی فرو ریخت.

امام خمینی -قدس سره- آن عارف حماسه ساز و سالک توحیدی، با انقلاب اسلامی تحولی بنیادین و فراگیر در اندیشه اقشار مختلف مردم و به تبع آن در همه ساحت های زندگی آنان ایجاد کرد و پیوند مردم با دین و ارزش های الهی را به قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت مکتب امام راحل پایه های عزت ملت ایران را تقویت می کند

شناخت مکتب امام راحل پایه های عزت ملت ایران را تقویت می کند