مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:202023-05-30اقتصادي

25 هزار مترمربع از اراضی ملی فیروزکوه آزادسازی شد


دادستان شهرستان فیروزکوه استان تهران گفت: 25 هزار و 600 مترمربع از اراضی منطقه ارجمند شهرستان فیروزکوه به ارزش 800 میلیارد ریال پس از تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزکوه، توحید مظفری دادستان فیروزکوه اظهار کرد: جلسات مختلفی در جهت بررسی راهکار های جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز و تشکیل یگان قلع و قمع و رفع تصرف ساخت و ساز های غیرمجاز در دادستانی شهرستان فیروزکوه، تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشکیل گشت های مشترک و بررسی و شناسایی ساخت و ساز های غیرمجاز و همچنین پیگیری اجرای احکام قطعی صادره در شهرستان فیروزکوه، یگان مشترک قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز متشکل از ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، امور آب، راهداری و رییس پلیس پیشگیری شهرستان به همراه ماموران انتظامی در تاریخ 2 خرداد ماه سال جاری، اقدام به قلع و قمع ساخت و ساز های غیرمجاز در منطقه ارجمند شهرستان فیروزکوه کردند.

دادستان فیروزکوه تصریح کرد: در این رابطه 12 فقره قلع و قمع و آزادسازی در راستای اجرای تکالیف و تبصره های قانونی ادارات مذکور و 15 فقره قلع و قمع در راستای اجرای احکام قطعی صادره به مرحله اجرا درآمد.

مظفری اظهار کرد: با انجام تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز مذکور، در مجموع مساحت 25 هزار و 600 مترمربع به ارزش مالی تقریبی 800 میلیارد ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار مترمربع از اراضی ملی فیروزکوه آزادسازی شد

25 هزار مترمربع از اراضی ملی فیروزکوه آزادسازی شد