مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:452023-05-30اقتصادي

ساخت و سازهایی که مناسب سازی نشود، پایان کار نمی گیرد


مسئول مناسب سازی شهرداری شهرکرد گفت: در ساخت و سازها، صدور پروانه و در زمان اخذ پایان کار نظارت ها توسط شهرداری تشدید می شود و در صورت عدم رعایت مناسب سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، عزیزالله هاشمی در جلسه مناسب سازی ویژه معلولان گفت: با توجه به اینکه جمعیت رو به پیری است و زندگی ها ماشینی شده و بخشی از جامعه کم توان و نابینا هستند بنابراین حدود 10 درصد جامعه امروزی نیازمند مناسب سازی هستند و در این راستا همه موظفند اقدام کنند.

مسئول مناسب سازی شهرداری شهرکرد افزود: مبلمان شهری نیز باید به گونه ای باشد که عدالت اجتماعی برقرار شود و همه افراد جامعه به ویژه معلولان بتوانند از خدمات و امکانات شهری استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر معلولان و افراد کم توان نیاز به درمان دارند بنابراین مناسب سازی در مراکز پزشکی و بیمارستان و کیلینک ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

هاشمی با بیان اینکه شهر خوب شهری است که همه افراد جامعه بتوانند از خدمات رفاهی، ورزشی، آموزشی و.

به سهولت استفاده کنند، ادامه داد: متولی اجرای طرح مناسب سازی تنها شهرداری نیست و تمامی دستگاه ها باید در راستای اجرای قانون حمایت از معلولان تلاش کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهایی که مناسب سازی نشود، پایان کار نمی گیرد

ساخت و سازهایی که مناسب سازی نشود، پایان کار نمی گیرد