مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-08سياسي

مناطق ویژه در اقتصاد کشور نقش آفرینی بالایی دارند


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به نقش آفرینی بالای مناطق ویژه اقتصادی در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: بندر فریدونکنار زیرساخت های کافی برای تبدیل شدن به منطقه ویژه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله عبدالملکی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بندر فریدونکنار با اشاره به زیرساخت های خوب اقتصادی در بندر فریدونکنار اظهار داشت: هرچند بحث هایی درباره مناطق آزاد وجود دارد اما مناطق ویژه اقتصادی در ایران بدون کوچک ترین شائبه نقش آفرینی بسیار اساسی در اقتصاد کشور دارند.

وی گفت: اگرچه درباره مناطق آزاد در کشور مسائلی وجود دارد اما هیچ بحثی در زمینه مناطق ویژه اقتصاد نیست، گفت: عملکرد مناطق ویژه بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره به جلسه با بانک مرکزی اظهار داشت: متأسفانه اواخر ماه قبل محدودیت هایی ارزی برای مناطق ویژه اعمال کرده بودند که این محدودیت ها اکنون برطرف شده است.

مشاور رییس جمهوری با اشاره به تأثیرگذاری مناطق ویژه اقتصادی در ارزآوری کشور اظهار داشت: همه متفق القول هستند که مناطق ویژه اقتصادی در زمینه ارزآوری برای کشور تأثیر بسیاری دارند و یک سوم صادرات غیرنفتی کشور از مبدا مناطق ویژه اقتصادی انجام می شود.

عبدالملکی با بیان اینکه براساس قانون مناطق آزاد و مناطق ویژه باید در جاهای شکل بگیرد که زیرساخت کافی وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق ویژه در اقتصاد کشور نقش آفرینی بالایی دارند

مناطق ویژه در اقتصاد کشور نقش آفرینی بالایی دارند