مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-02پزشكي

وزیر بهداشت: 15 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم اضافه شد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و 500 پروژه نیمه تمام در بخش بهداشت و درمان به بهره برداری رسید، گفت: در دولت سیزدهم 15 هزار تخت به ظرفیت بستری مراکز درمانی کشور افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بهرام عین اللهی صبح امروز در آیین افتتاح دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در ابتدای دولت سیزدهم 5 هزار و 500 پروژه نیمه تمام بهداشتی با پیشرفت فیزیکی متفاوت در کشور داشتیم که طی سال گذشته یک هزار و 500 پروژه نیمه تمام به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وجود 150 هزار تخت بیمارستانی در کشور، افزود: سال گذشته 15 هزار تخت به این میزان افزوده شد.

وی ادامه داد: حدود 2 هزار مرکز بهداشت و خانه بهداشت به بهره برداری رسید و تلاش می کنیم در سال پیش رو این میزان افزایش پیدا کند و پروژه های بیشتری تکمیل و افتتاح شود.

عین اللهی اضافه کرد: کلنگ ساخت دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سال 1395 به زمین زده شده بود و در ابتدای دولت سیزدهم دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصد بود.

وی عنوان کرد: این دانشکده با 14 کلاس درس، سالن کنفرانس، کتابخانه و سالن های تدریس عملی توانایی پذیرش 550 دانشجوی رشته های پرستاری، مامایی و تکنسین اتاق عمل را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: 15 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم اضافه شد

وزیر بهداشت: 15 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم اضافه شد