مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-30سياسي

«مهرواره هوای نو» و مشارکت گسترده بانوان در حوزه فعالیت های فرهنگی -اجتماعی


دبیر «مهرواره هوای نو» در دومین نشست هیات داوران این مهرواره گفت: یکصد و ده داور آثار  بیش 4 هزار هیئت از سراسر کشور را در 41 رشته داوری می کنند.

- مهرواره هوای نو و مشارکت گسترده بانوان در حوزه فعالیت های فرهنگی -اجتماعی دبیر مهرواره هوای نو  در دومین نشست هیات داوران این مهرواره گفت: یکصد و ده داور آثار  بیش 4 هزار هیئت از سراسر کشور را در 41 رشته داوری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید ملتجی دبیر مهرواره هوای نو در دومین نشست هیات داوران مهرواره هوای نو گفت: هوای نو دو هدف اساسی و اصلی دارد: اول اینکه بنا دارد این موضوع را که هیأت متعلق به تمام مردم ایران است به عنوان یک فرهنگ در جامعه فراگیر کند و این مفهومی است که کمتر به آن پرداخته شده است لذا هوای نو با برنامه ریزی هایی که انجام داده درصدد است این اتفاق را به کمک اصحاب هیأت رقم بزند و به سمتی حرکت کند که هیأت ها آغوش شان را برای مردم باز کنند و برای تمام مردم ایران برنامه داشته باشند.

وی افزود: هدف دوم این مهرواره این است که شرایطی فراهم سازد تا اینکه تمام خانواده ها به سمت انتخاب هیات برتر حرکت کنند و هر خانواده یک هیأت را به عنوان مکانی امن و پشتیبان، انتخاب کند؛ لذا برای دستیابی به این اهداف تلاش می کنیم که هیأت ها با شرکت در هوای نو و ارائه تجربیات و دستاوردهایشان در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مهرواره هوای نو» و مشارکت گسترده بانوان در حوزه فعالیت های فرهنگی -اجتماعی

«مهرواره هوای نو» و مشارکت گسترده بانوان در حوزه فعالیت های فرهنگی -اجتماعی