مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:552023-05-31بين الملل

تل آویو در مقابله با عملیات های کرانه باختری درمانده است


رسانه های عبری زبان اذعان کردند که گستره عملیات های جهادی در کرانه باختری رو به فزونی نهاده، مجریان آن جرأت بیشتری یافته اند و تل آویو نیز راه حلی برای مقابله یا این عملیات ها ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه های عبری زبان اعتراف کردند که عملیات های جهادی در کرانه باختری در وسعت بیشتری به انجام می رسند و مجریان این عملیات ها جرأت بیشتری برای اجرای آن ها پیدا کرده اند.

تیراندازی و عملیات جهادی دیروز در نزدیکی شهرک صهیونیستی حرمیش در شمال طولکرم که به هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست انجامید، واکنش های زیادی را از سوی کارشناسان نظامی در رسانه های صهیونیست برانگیخته است.

در همین راستا یوسی یهوشع، تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد: عملیات ها در حال افزایش هستند و ارتش بدون دستیابی به یک راه حل جادویی جهت پایان دادن به عملیات فلسطینیان، با دشواری های روزافزونی دست و پنجه نرم می کند.

یک تحلیلگر نظامی دیگر نیز، در گفتگو با شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش مجبور است برای دستگیری مجریان عملیات، نیروهای بسیار و فناوری های نوینی را به کار بگیرد.

روعی شارون تحلیلگر امور عربی شبکه صهیونیستی کان در گفتگو با این شبکه گفت: نکته قابل توجه، این است که در سال های گذشته ما شاهد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو در مقابله با عملیات های کرانه باختری درمانده است

تل آویو در مقابله با عملیات های کرانه باختری درمانده است