مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-08سياسي

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی پذیرش و تصویب شد


معاون امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به پذیرش لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی گفت: لایحه دوفوریت دولت توسط مجلس پذیرش تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد حسینی در حاشیه برگزاری یادواره شهدای منطقه لفور سوادکوه در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی خاطرنشان کرد: لایحه دو فوریتی که دولت تقدیم مجلس کرد دو فوریت آن پذیرفته و بلافاصله تصویب شد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی مجلس این لایحه را در دو جلسه مورد بررسی قرار داد و ابتدا دو مؤسسه و مرکز را گفته بودیم تا تحت این وزارتخانه باشد و بعد به تدریج سایر مؤسسات به آن اضافه شود، ولی نمایندگان نپذیرفتند و گفتند یکجا تعیین تکلیف شوند و دولت بررسی و موافقت کرد و الان طرح آماده ارائه در صحن مجلس است.

حسینی افزود: اگر در صحن نهایی و بلافاصله ابلاغ شود دولت وزیر بازرگانی را معرفی خواهد کرد تا بار وزارت صنعت کاهش یابد زیرا طی این شش سال هشتمین نفری است که برای این وزارتخانه اعم از وزیر یا سرپرست معرفی شد و موضوع این است که تحملش از عهده یک نفر بر نمی آید.

وی گفت: اگر تفکیک شود خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد زیرا در امر کنترل قیمت ها مؤثر است وو با توجه به این که امسال بحث مهار تورم داریم این وزارتخانه می تواند در قیمت کالا، تنظیم بازار، توزیع کالا، همچنین در صادرات نقش خوبی را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی پذیرش و تصویب شد

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی پذیرش و تصویب شد