مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:392023-05-29بين الملل

خدمات ایران به مهاجران افغانستانی از نظر صلیب سرخ، ارزشمند است


مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران گفت: خدمات جمهوری اسلامی ایران به مهاجران افغانستانی ارزشمند و مهم ارزیابی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، پاتریک هوزر، ظهر امروز در بازدید از مرکز آموزش خطرات مین در مرز دوغارون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر کمیته بین المللی صلیب سرخ، خدمات جمهوری اسلامی ایران به مهاجران و اتباع افغانستانی مهم و ارزشمند ارزیابی می شود و مهاجران اطلاعات مهمی در این مرکز دریافت می کنند.

مدیر عملیات کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران افزود: این کمیته بین المللی با همکاری جمعیت هلال احمر و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران، خدماتی در زمینه آگاهی رسانی خطرات مین و رفتارهای ایمن در برابر مهمات جنگی به مهاجران ارائه می دهد.

وی ادامه داد: اتباع خارجی که از مرز دوغارون تایباد به کشورشان بازمی گردند، اطلاعات مهمی در رابطه با مین، مهمات عمل نکرده و همچنین بیماری کووید-19 در مرکز آموزش خطرات مین دریافت می کنند.

هوزر بیان کرد: هدف از این بازدید، مشاهده و ارزیابی وضعیت این اقدامات بشردوستانه و نیز اوضاع مهاجرانی است که در حال بازگشت هستند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته بین المللی صلیب سرخ تلاش می کند این فعالیت های انسان دوستانه ادامه دار باشد و توسعه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ایران به مهاجران افغانستانی از نظر صلیب سرخ، ارزشمند است

خدمات ایران به مهاجران افغانستانی از نظر صلیب سرخ، ارزشمند است