مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:402023-05-29اقتصادي

توجه ویژه به استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای کاهش انتشار کربن


معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: در دولت سیزدهم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را که در کاهش انتشار کربن نقش مهمی دارد به صورت جدی پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، وحیدرضا زیدی فرد امروز (دوشنبه هشتم خردادماه) در سمینار ظرفیت سازی برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای در راستای ایجاد سند تعهدهای ملی در صنایع نفت و گاز که با حضور سفیر ژاپن در ایران برگزار شد با بیان اینکه برای حفظ محیط زیست و کاهش انتشار کربن در سطح وزارت نفت به صورت فعال اقدام های مناسبی در جریان است، اظهار کرد: در این زمینه همکاری خوبی با سازمان حفاظت محیط زیست داریم.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را که در کاهش انتشار کربن نقش مهمی دارد را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری تأکید کرد: برای کاهش انتشار کربن یکی از مواردی که مورد توجه قرار دارد استفاده از سوخت هیدروژن است که به صورت تدوین سند دنبال می شود.

زیدی فرد با اشاره به اینکه کشورهای زیادی در جهان مباحث مربوط به هیدروژن و آمونیاک سبز را پیگری می کنند، گفت: توجه به انرژی های تجدیدپذیر افزون بر توجه به حفظ محیط زیست، به کاهش مصرف سوخت های فسیلی و انتشار کمتر کربن نیز منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای کاهش انتشار کربن

توجه ویژه به استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای کاهش انتشار کربن