مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:552023-05-28سياسي

جشنواره ملی فرهنگی و هنری هویت در استان مرکزی برگزار می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری هویت در استان مرکزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام نظری بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری جشنواره ملی فرهنگی، هنری هویت اظهار داشت: هویت یک موضوع فرابخشی است و در عرصه های مختلف اعم از هویت فردی، اجتماعی و … تعریف می شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از مفاخر استان یک ستون هستند، افزود: به منظور جمع بندی و دریافت همه اندیشه ها در این حوزه تصمیم به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی، هنری هویت به عنوان نقشه راه در بحث هویتی استان گرفته شد.

معاون استاندار مرکزی بیان کرد: دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری مرکزی با تکیه بر اینگونه اقدامات و توجه به این عرصه می تواند به جوانانی که درگیر حواشی در فضای مجازی شده اند، مسیر روشنی را نشان دهد و امیدواریم کاری مؤثر در استان انجام گیرد.

نظری با اشاره به قصه گویی به عنوان یکی از محورهایی که در این جشنواره تعریف شده است، اضافه کرد: قصه گویی می تواند بستر تحولات بسیاری باشد و باید در قصه گویی زبان مخاطب را شناخت و براساس آن، اهداف را در قالب قصه به مخاطب منتقل کرد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی نیز در این دیدار اظهار کرد: امروزه در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان با سرگردانی هویتی روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی فرهنگی و هنری هویت در استان مرکزی برگزار می شود

جشنواره ملی فرهنگی و هنری هویت در استان مرکزی برگزار می شود