مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-10اقتصادي

یک هزار و 200 میلیارد تومان برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: یک هزار و 200 میلیارد تومان برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر قزوینیان، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع بهسازی و اصلاح رویه آزادراه زنجان – قزوین با برنامه ریزی انجام شده از سال گذشته برای انعقاد قرارداد با پیمانکار، اخذ اعتبار و احداث کارخانه جدید تولید آسفالت محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه دو اکیپ مجهز راهداری از ششم اردیبهشت ماه مشغول لکه گیری و اصلاح روکش آسفالت هستند، ابراز کرد: طول آزادراه زنجان – قزوین 105 کیلومتر است و با توجه به برداشت از سیستم عکس برداری و آزمایش، اصلاح خرابی باند شمالی و جنوبی آزادراه با اولویت بندی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: از ابتدای تیرماه در باند شمالی اکیپ دیگری برای اجرای روش آسفالت حفاظتی نازک مستقر خواهد شد و درزگیری، اصلاح و قیرپاشی حفاظتی را در دستور کار داریم تلاش می کنیم با تأمین اعتبار و تخصیص قیر اکیپ های عمرانی را تا پایان فصل کاری حفظ کنیم و تعطیلی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه طول آزادراه زیاد است و یک هزار و 200 میلیارد تومان برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: بهسازی 210 کیومتر باندهای رفت و برگشت آزادراه زنجان – قزوین 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 200 میلیارد تومان برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده است

یک هزار و 200 میلیارد تومان برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده است