مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-03بين الملل

رییس جمهور صربستان: رهبر کوزوو می خواهد مثل زلنسکی شود


رییس جمهوری صربستان اعلام کرد، غرب با وجود اطلاعش از اینکه پلیس تحت کنترل اکثریت آلبانیایی تبار کوزوو عامل شروع ناآرامی های روز دوشنبه گذشته در شمال این منطقه بوده اما همچنان به پشتیبانی از پریشتینا ادامه می دهد.

- رییس جمهوری صربستان اعلام کرد، غرب با وجود اطلاعش از اینکه پلیس تحت کنترل اکثریت آلبانیایی تبار کوزوو عامل شروع ناآرامی های روز دوشنبه گذشته در شمال این منطقه بوده اما همچنان به پشتیبانی از پریشتینا ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، آلکساندر ووجیچ، رییس جمهور صربستان در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی Prva TV گفت: درگیری ها (در شمال کوزوو) از سوی به اصطلاح پلیس کوزوو و نه نیروهای ائتلاف ناتو شروع شد.

پلیس تحت کنترل اکثریت آلبانیایی تبار کوزوو ابتدا دو صرب تبار را دستگیر کرده و سپس به یکی دیگر نیز شلیک کرد و او به سختی زنده ماند، در حالی که تنها تصاویری که ما مشاهده کردیم مربوط به سربازان زخمی شده نیروی تحت رهبری ناتو بود.

ووجیچ بیان داشت: همه در غرب می دانند این اتفاقات تقصیر پریشتینا بود.

اما آلبین کورتی، نخست وزیر کوزوو می داند هر کاری کند، آمریکایی ها، آلمانی ها و انگلیسی ها از به اصطلاح استقلال کوزوو محافظت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور صربستان: رهبر کوزوو می خواهد مثل زلنسکی شود

رییس جمهور صربستان: رهبر کوزوو می خواهد مثل زلنسکی شود