مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-31فناوري

راهکارهای تقویت زیست بوم امنیت اطلاعات شناسایی شد


معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: پروژه شناسایی راهکارهای تقویت زیست بوم امنیت اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به اجرا گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود خالقی دخت پیش از ظهر چهارشنبه در هشتمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات اظهار داشت: در کشور قلمرو سایبری بین نهادهای مختلف مانند وزارت ارتباطات، تقسیم شده و به صورت لایه ای تعریف نشده که چالش پیش رو است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت ارتباطات در بخش های مختلف امنیت اطلاعات نقش دارد، افزود: این وزارتخانه در جرایم سایبری و مبارزه با جرایمی مانند قمار نقش اعمال کننده مقررات را دارد و در ارتباطات زیرساخت اعمال کننده مقررات و مسدودسازی اتفاق می افتد.

معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: با توجه به نتایج پروژه شناسایی راهکارهای تقویت زیست بوم امنیت اطلاعات تلاش شد تا تغییراتی بمنظور تقویت زیست بوم امنیت اطلاعات ایجاد شود.

وی ادامه داد: زیست بوم امنیت اطلاعات دارای بخش های مختلف ماهیت، نهادی، فناورانه و طی کردن مدل تعالی است.

خالقی دخت افزود: همچنین برای برگزاری رویدادی با عنوان جایزه تعالی امنیت برنامه ریزی شد و مقرر بود تا همزمان با جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار شود اما زمان برگزاری آن به چند ماه آینده مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای تقویت زیست بوم امنیت اطلاعات شناسایی شد

راهکارهای تقویت زیست بوم امنیت اطلاعات شناسایی شد