مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-29دانش

توانمندی های دانش آموختگان برای رسیدن به هدف، بر موفقیت متمرکز شود


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خطاب به دانش آموختگان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاه خوزستان گفت: به خود و توانمندی هایتان ایمان داشته باشید و بدانید هر آنچه می خواهید قابل دستیابی است به شرط اینکه به هدف متمرکز شوید.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان خطاب به دانش آموختگان موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاه خوزستان گفت: به خود و توانمندی هایتان ایمان داشته باشید و بدانید هر آنچه می خواهید قابل دستیابی است به شرط اینکه به هدف متمرکز شوید.

دکتر حسن محمدی مجد در آیین فارغ التحصیلی دانش آموختگان موسسه جهاد دانشگاهی خوزستان که امروز (8 خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در تحقیقی که روی کسانی که از بدو کودکی تا کهنسالی انجام شده، سوال شده است که سعادت در چیست؟ بسیاری در پاسخ گفته بودند سعادت را در کسب مقام می بینند و برخی نیز داشتن ثروت را عنوان کردند اما نکته قابل توجه این است که با افزایش سن این جامعه آماری، پاسخ ها تغییر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پاسخی که بعد از 75 سال این جامعه آماری به عنوان راه اصلی سعادت داده بودند، داشتن رابطه خوب و ایمن بود بنابراین اگر بتوانیم روابط سالم، ایمن و خوبی داشته باشیم سعادت ما تضمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های دانش آموختگان برای رسیدن به هدف، بر موفقیت متمرکز شود

توانمندی های دانش آموختگان برای رسیدن به هدف، بر موفقیت متمرکز شود