مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-10سياسي

یادداشت توجیهی ایران در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس


به دنبال انتشار گزارش مدیرکل آژانس، نمایندگی دائم ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد نظرات خود را در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس بین الملل اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دنبال گزارش مدیرکل تحت عنوان موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران (GOV/2023/26، 31 مه 2023)، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین مایل است تا نظرات و ملاحظات خود را در مورد این گزارش به شرح زیر به اشتراک بگذارد: الف.

نظرات کلی: 1.

جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که تاکنون نشان داده، مصمم به پایبندی به تعهدات خود بر اساس موافقتنامه پادمان جامع (INFCIRC/214) می باشد و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آژانس قادر باشد به فعالیت های راستی آزمایی خود در ایران که در نظام راستی آزمایی آژانس بی نظیر است، ادامه دهد.

2.

در مورد موضوع اصطلاحاً مرتبط با سه مکان ، باید تاکید گردد که منشأ این موضوع به اطلاعات ساختگی ای یک طرف ثالث دارای سو نیت، یعنی رژیم اسراییل برمی گردد که به آژانس ارائه کرده است، که خود حتی از پذیرفتن یک تعهد ذیل اسناد تسلیحات کشتار جمعی، از جمله به ویژه NPT خودداری نموده است و مکرراً بر خلاف قطعنامه های متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان ملل متحد تهدید به حمله به مؤسسات و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت توجیهی ایران در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس

یادداشت توجیهی ایران در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس