مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-06اقتصادي

افزایش 12.5 درصدی مصرف بنزین در سال 1402


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فروردین ماه سال 1401 بود که جواد اوجی، وزیر نفت، درباره روند افزایشی مصرف بنزین در کشور هشدار داد و تأکید کرد: - جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در روز های اخیر درباره جدی شدن روند ناترازی بنزین هشدار داده و گفته است: مصرف روزانه بنزین کشور 110 میلیون لیتر است و مصرف و تولید سربه سر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فروردین ماه سال 1401 بود که جواد اوجی، وزیر نفت، درباره روند افزایشی مصرف بنزین در کشور هشدار داد و تأکید کرد: ظرفیت پالایشی کشور در زمینه تولید بنزین و نفت گاز در حال نزدیک شدن به مقدار مصرف در کشور است و سالانه 80 میلیارد دلار یارانه سوخت در کشور پرداخت می شود.

وی همچنین از افزایش سالانه 10 تا 12 درصدی مصرف سوخت مایع کشور خبر داده و گفته بود: هم زمان که باید به فکر افزایش ظرفیت پالایشی کشور باشیم، ضروری است از اجرای طرح های بهینه سازی مصرف در کشور به ویژه در بخش های خانگی و صنعتی غافل نباشیم.

روند افزایشی مصرف بنزین کشور با رشد روزافزون خودروها، پایین بودن راندمان نیروگاهی و نیز مصرف عجیب روزانه گاز در کشور به ویژه در فصل سرما و به دنبال آن افزایش مصرف گازوییل در کشور، شرایط تولید و توزیع این 2 سوخت را به سمت وضع ناترازی هدایت کرده و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12.5 درصدی مصرف بنزین در سال 1402

افزایش 12.5 درصدی مصرف بنزین در سال 1402