سه شنبه، 29 اسفند 1402 - Tue, 19th Mar 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,154.40
طلای 18 32,536,000
سکه امامی 388,060,000
بهار ازادی 360,250,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
بهترین کامپیوتر آل این وان
بروزرسانی: 10:09

بهترین کامپیوتر آل این وان


اگر به دنبال یک رایانه شخصی برای اتاق یا یک کامپیوتر برای دفتر کار یا کلاس درس خود هستید، می توانید از دستگاه هایی استفاده کنید که استفاده کارآمدتری از فضا کرده و فضای کمتری را اشغال می نمایند. این دستگاه ها آل این وان نام دارند. آل این وان ها در واقع رایانه هایی با یک مانیتور با اندازه مناسب هستند که در آنها از کیس که فضای زیادی را در کامپیوترهای قدیمی اشغال می کرد استفاده نشده است. در واقع کیس موجود در آل این وان ها در مانیتور جای گرفته است. آل این وان ها دارای سرعت بالایی بوده و همان کار کامپیوترهای معمولی را با استفاده از کابل های کمتر و اشغال فضای کمتر انجام می دهند. در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا در هنگام خرید آل این وان از نمایندگی آل این وان ایسوس و سایر برندها، ویژگی های بهترین آل این وان را در نظر گرفته و انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

آل این وان چیست و چه ساختاری دارد

اگر بخواهیم یک تعریف قابل فهم از آل این وان داشته باشیم باید بگوییم آل این وان ها دستگاه هایی بین کامپیوتر و لپ تاپ هستند که به کوچکی لپ تاپ ها نبوده و فضای زیادی را نیز مانند کامپیوترها اشغال نمی کنند. در واقع در این دستگاه ها، قطعه کیس حذف شده و کل دستگاه شامل یک مانیتور و یک کیبورد است. بدین ترتیب آل این وان گزینه های بسیار مناسبی برای مکان هایی هستند که فضای زیادی در دسترس ندارند. مشاهده می شود که در ادارات و شرکت های مختلف به جای خریداری کامپیوتر، از آل این وان استفاده می گردد.

مانند کامپیوتر و لپ تاپ، برندهای مختلفی از آل این وان در بازار وجود دارد که از آن جمله می توان به آل این وان ایسوس، dell، acer، HP و غیره اشاره کرد.اما مانند هر سیستم کامپیوتری دیگری، آل این وان ها نیز دچار خرابی و مشکل شده و در این گونه مواقع نیاز به تعمیر پیدا می کنند. در ادامه به چگونگی تعمیر آل این وان ایسوس و سایر برندها پرداخته شده است.

تعمیر آل این وان ایسوس

خرابی و تعمیر آل این وان 

آل این وان ها شامل قطعات مختلفی می گردند که مانند تمام سیستم های کامپیوتری ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل  شده و اختلال عملکرد سیستم را به دنبال داشته باشند. آل این وان دستگاهی پیچیده است که تعمیرات آن نیازمند تخصص بالایی بود و حتما باید توسط تکنسینی که در این کار مهارت فنی بالایی دارد انجام گیرد. بهتر است برای تعمیرات هر برندی از آل این وان، به نمایندگی معتبر آن برند مراجعه نمود. به عنوان مثال در آل این وان ایسوس تعمیرات به بهترین شکل ممکن در نمایندگی تعمیر آل این وان ایسوس انجام می گردد. این تعمیرات شامل موارد مختلفی از قبیل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری بوده که هر یک نیاز به مهارت فنی ویژه ای در این کار خواهد داشت.اما چگونه می توان یک آل این مناسب انتخاب کرد؟ بهترین کامپیوتر آل این وان باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ برای دریافت پاسخ این سوال ادامه این گزارش را دنبال نمایید.

 

بهترین کامپیوتر آل این وان چیست

خرید آل این وان نسبت به خرید کامپیوتر کمی سخت تر به نظر می رسد چرا که  شما به طور همزمان در حال خرید یک مانیتور و کیس هستید و باید محصول را به گونه ای انتخاب نمایید که از کمترین محدودیت ها برخوردار بوده و بتواند پاسخ به نیاز کاربران را به خوبی بدهد. در اینجا به عوامل کلیدی برای انتخاب بهترین کامپیوتر آل این وان پرداخته شده است.

 

تمرکز بر روی صفحه نمایش

با توجه به این که تمام چیزی که ما از آل این وان می بینیم یک صفحه نمایش است، اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم، صفحه نمایش آل این وان است. اندازه صفحه آل این وان بسته به محیطی که قرار است دستگاه در آن قرار گیرد، اهمیت دارد. معمولا از آل این وان های 23 اینچی و کوچک تر از آنها در فضاهای کوچک مانند آزمایشگاه ها، کلاس های درس یا اتاق خوابگاه ها استفاده می شود. در مکان هایی که فضای بیشتری در اختیار دارند می توانند از آل این وان های با پنل های بزرگ تر استفاده نمود. بزرگترین آل این وان هایی که تا به امروز دیده ایم دارای صفحه نمایش 34 اینچی خمیده هستند.

وجود یا عدم وجود صفحه لمسی

اگر به ضربه زدن و کشیدن انگشت روی موبایل یا تبلت خود عادت کرده اید و می خواهید همان تعامل بصری را با رایانه شخصی خود داشته باشید، یک دستگاه همه کاره با پشتیبانی لمسی راهی عالی برای انجام این کار است. از سوی دیگر، اگر می‌دانید که صفحه نمایش لمسی نمی‌خواهید یا بعید است از آن استفاده کنید، پس معنایی ندارد که برای ویژگی‌ که از آن بهره نخواهید برد، هزینه کنید.

توجه به نوع سیستم عامل

سیستم عامل در آل این وان در دو نوع ویندوز و MacOS وجود دارد. پاسخ به این که کدام سیستم عامل برای آل این وان شما بهتر است بیشتر به محیط سیستم عاملی بستگی دارد که از قبل با آن راحت هستید. اگر اهل مک هستید و به مک ‌بوک ‌ها و آی‌ پدها عادت دارید، خرید دستگاه ویندوز چندان منطقی نیست و بالعکس.

تعداد و نوع پورت ها در انتخاب بهترین کامپیوتر آل این وان

آل این وان های میان رده معمولا تعداد متنوعی از پورت را ارائه نمی دهند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید آل این وان به دنبال پورت های مختلف از جمله USB-C، Thunderbolt، USB 3.0 و HDMI باشید. یک یا دو پورت USB 2.0 اغلب برای اتصال صفحه کلید و موس در نظر گرفته شده است .در نهایت، یکی از ویژگی های مفیدی که در بسیاری از آل این وان ها یافت می شود، ورودی HDMI است که به شما امکان می دهد از سیستم به عنوان یک مانیتور مستقل استفاده کنید.

تعمیرات آل این وان ایسوس

توجه به صدا در انتخاب بهترین کامپیوتر آل این وان

برای استفاده حداکثری از موسیقی و فیلم‌ های خود، یک آل این وان با مجموعه‌ای از بلندگوهای خوب مورد نیاز است. بسیاری از تولیدکنندگان آل این وان با شرکت‌های صوتی پیشرفته مانند Bang & Olufsen یا Dolby همکاری خواهند کرد تا صدایی با کیفیت بالاتر ارائه دهند. سایر سیستم ها ممکن است دارای دو، چهار یا چند بلندگو باشند و چندین دستگاه دارای گزینه هایی برای اتصال بلندگوهای خارجی برای صدایی بهتر هستند.

نمایندگی آل این وان ایسوس

آل این وان ایسوس را می توان یکی از بهترین کامپیوترهای آل این وان دانست. با توجه به این که قطعات مختلفی در این سیستم به کار رفته است، تعمیر آل این وان ایسوس توسط خود فرد امکان پذیر نبوده و نیاز به انجام تعمیرات به صورت تخصصی خواهد بود. نمایندگی تعمیر آل این وان ایسوس قادر است به عیب یابی انواع آل این وان های ایسوس پرداخته و انواع تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری آن را با به کارگیری تکنسین ها و تعمیرکاران زبده و باتجربه انجام دهد. توصیه می شود در صورت مشاهده هرگونه خرابی در آل این وان ایسوس بلافاصله آن را به نمایندگی رسمی ایسوس و مرکز مجاز و معتبر آل این وان ایسوس سپرده تا تعمیرات به صورت فوق تخصصی انجام گیرد. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود با شماره 45102-021 تمای حاصل فرمایید.






 
اخبار داغ:
جدول جدید حقوق و دستمزد کارگران در سال 1403
افزایش حقوق کارگران تصویب شد | جزییات افزایش 35 درصدی حداقل حقوق کارگران در سال 1403
شوهر خیانتکار نمی دانست که زنش هم....!
ادعای جنجال برانگیز آسیه اسدزاده بازیگر مشهور/5 سال با علی انصاریان نامزدبودم/اون دنیا باهم زندگی میکنیم / ای عشق ببین من چی کشیدم تو چه کردی
دستمزد 1403 کارگران تعیین تکلیف شد + جزییات مهم
ببینید / نام بردن از هایده و معین به عنوان خواننده مورد علاقه علی پروین و حسن روشن در صداوسیما
سردار مصطفی مولوی، جانشین لشکر 31 عاشورا: آقای محصولی همه توان خودش را به کار گرفت تا مهدی باکری مسئولیت نگیرد / به نیرو های لشکر نان و آب نمی رساندند که آقا مهدی را ناتوان جلوه دهند
اجرای ترانه ایده ال گل من و اذیت نکنی توسط رضا شفیعی جم در برنامه تلویزیونی/ویدیو
علی پروین با نام بردن از «هایده» آنتن زنده شبکه3 را بهم ریخت! +ویدئو
واکنش معنادار ستاره پرسپولیس به حضور نداشتن در لیست تیم ملی (تصویر)
عکس| عضلات باورنکردنی پسر هادی چوپان در نوجوانی
مبلغ نهایی افزایش حقوق کارگران مشخص شد / خروج نمایندگان کارگری و عدم امضای صورت جلسه
میزان افزایش دستمزد کارگران در سال 1403 مشخص شد + جدول
فوری / رقم نهایی حداقل دستمزد کارگران 22 میلیون شد؟
خبر خوش در آخرین روز اسفند برای حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق 2 میلیونی بازنشستگان از فروردین
جدیدترین خبر درباره جلسه تعیین دستمزد 1403 کارگران/ حقوق 15 میلیون تومانی قطعی است؟
امروز آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت
تروریست ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می گیرند
قتل هولناک همسر سر پخت غذا
این سلاح لیزری از اماکن حساس کشور حفاظت می کند
سکانسی از رفتار زشت ارسطو در رستوران در سریال پایتخت!!!
آشنایی با مواد طبیعی که دردهایتان را کاهش می دهد
فال عشق امروز سه شنبه 29 اسفند 1402 | خبرای خوبی در انتظارته!+ تفسیر دقیق

موضوعات داغ:
دستمزد کارگران
شورای عالی کار
حقوق کارگران
حداقل دستمزد
حداقل دستمزد کارگران
افزایش حقوق
کریستیانو رونالدو
افزایش حقوق کارگران
افزایش دستمزد
حقوق و دستمزد
قایق مهاوران
حزب الله لبنان
رابطه با فرانسه
پرداختی
مرغان
مرضیه برومند
جشنواره ملی فانوس
پیشرو
نمایشگاه فناوری نانو
بازیهای ساحلی جهان
سردار عبدالله ملکی
کمیسیون کشاورزی مجلس
کلیپ
قیمت سایپا
کرونا سالمندان
رییس فدراسیون جهانی
محلات
مسودالاقصی
غلامان
مهدی آذریزدی
پشت درهای بسته
غذاهای ایرانی
مقابله به مثل
نیروی دریایی
حقوق ماهیانه
تیم پرسپولیس
سریال پایتخت
مهلت ثبت نام
تعیین تکلیف
نیروی دریایی سپاه پاسداران
بازنشستگان تامین اجتماعی
لیگ برتر فوتبال ایران
استان آذربایجان شرقی
جمهوری اسلامی ایران
بسته اینترنت رایگان
پرسپولیس و استقلال
پایگاه خبری تحلیلی
سانتیاگو برنابئو
ماه مبارک رمضان،
تصاویر پرسپولیس
لیگ برتر فوتبال
آذربایجان شرقی
گزارشگر فوتبال
بیشترین دستمزد
دعوت به همکاری
رئال مادرید در
وزیر ارتباطات
سپاه پاسداران
استقلال تهران
تامین اجتماعی
جمهوری اسلامی
شبکه سوم سیما
محرم نوید کیا
بسته اینترنت
مدافع ایرانی
مهمان برنامه
لایحه بودجه
صولت مرتضوی
علیرضا خمسه
برنامه ریزی
برنامه زنده
پایگاه خبری
روز ملی شدن صنعت نفت ایران
ارتباطات و فناوری اطلاعات
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
افزایش حقوق بازنشستگان
مدارس علوم دینی اهل سنت
ملی شدن صنعت نفت ایران
سانتیاگو برنابئو جدید
حجت الاسلام والمسلمین


 





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.