مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1391 ساعت 06:262012-05-17سياسي

مقامات غربی دچار اشتباه محاسباتی نشوند


مذاکره کننده ارشد ایران در گفت وگو با 1+5 گفت: آن چه که در بغداد می توانیم درباره آن گفت وگو کنیم، گفت وگو برای همکاری، مبتنی بر حقوق مسلم ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی، دبیرشورای امنیت ملی کشورمان صبح پنج شنبه در سخنانی در همایش اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با طرح این سوال که چرا امروز در سطح منطقه و عرصه بین الملل با انقلاب اسلامی مقابله می شود؟ اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمانی ظهور پیدا کرد که مناسبات بین المللی در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.

شکل گرفته بود و نوعی انحصارگرایی در هر یک از این عرصه ها رقم زده شده بود و درکسب قدرت، ثروت و نیز حکومت داری مدل هایی ارائه شده بود.

او ادامه داد: کسانی توانسته بودند به کمک ابزارهای نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه یی برای آن چه باید در این عرصه ها حاکم باشد، مدل هایی را ارائه کنند و با جدیت دنبال تحقق این مدل ها بودند.

جلیلی خاطرنشان کرد: شاید مهم ترین تقابل با انقلاب اسلامی از همان روزهای اول شکل گیری اش احساس خطر این افراد نسبت به اندیشه ای بود که با انقلاب اسلامی مطرح شده بود که تلاش داشت انحصار مدل های حاکم در عرصه بین الملل را بشکند.

این اندیشه جدید سعی داشت با مبانی خودش عمل کند و تمایز بین این اندیشه و مدل حاکم در عرصه بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات غربی دچار اشتباه محاسباتی نشوند

مقامات غربی دچار اشتباه محاسباتی نشوند