مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1391 ساعت 05:282012-05-17سياسي

جلیلی : فشار دشمنان علیه ملت ایران به ضد خود تبدیل شده است(5)


تهران / واحد مرکزی خبر / مکتوب 1391/02/28 دبیر شورای عالی امنیت ملی در بخشی از سخنان خود در نخستین همایش ملی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت گفت:یکی از بحث هایی که آنها به شدت نگران آن هستند همین است که فشاری که علیه ملت ما برای حفظ آن انحصار و برای مقابله با این اندیشه می آورند به ضد خودش تبدیل شود که امروز شکر خدا شده است .

جلیلی افزود:درگفتگوهای ژنو 2 ، ما بحثی عنوان کردیم که مقاصدمان صلح آمیز است،انرژی هسته ای صلح آمیز را حق خودمان می دانیم و از این حق کوتاه نمی اییم .

وی گفت: در انجا تاکید کردیم بحث توقف و تعلیق را نمی پذیریم ، آنچه آن روز در نطنز در حال انجام بود غنی سازی برای مصارف صلح آمیز و استفاده در نیروگاه بود .

جلیلی افزود : راکتور تهران به سوخت 20 درصد نیاز داشت که این هم جزو مصارف صلح امیز است؛ این هم مصادقی دیگر از استفاده صلح امیز از انرژی هسته ای بود .

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در راکتور تحقیقاتی تهران که بیش از 850هزار بیماران کشور از محصولات ان استفاده می کردند نیازی ابتدایی بود که ما به این سوخت 20 درصد داشتیم چون تا ان زمان ما سوختمان فقط سه و نیم درصد بود .

جلیلی اضافهکرد :در گفتگو ها اعلام کردیم که سوخت 20 درصد بر اساس مقررات اژانس و ان پی تی حق ماست و اگر شما این راتسهیل می کنید و در اختیار ما قرار می دهید که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی : فشار دشمنان علیه ملت ایران به ضد خود تبدیل شده است(5)

جلیلی : فشار دشمنان علیه ملت ایران به ضد خود تبدیل شده است(5)