مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1391 ساعت 07:432012-05-14سياسي

تخفیف 60 میلیاردی شهرداری به بافت های فرسوده اصفهان


مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان اصفهان گفت: تاکنون حدود 60 میلیارد ریال از سوی شهرداری ها به مردم برای نوسازی بافت های فرسوده تخفیف داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا عمرانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون حدود هفت هزار هکتار بافت فرسوده مصوب در 34 شهر استان اصفهان است که بیشترین میزان بافت فرسوده در بین شهرهای استان مربوط به شهرهای اصفهان، کاشان، نجف آباد و خمینی شهر هستند.

وی با اشاره به اقدامات این شرکت برای حفظ و احیای بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی گفت: با توجه به اهمیت موضوع ساخت و ساز مردمی و اینکه بافت های فرسوده بدون حضور و مشارکت مردم احیاء و نوسازی نمی شود دولت اقدام به حمایت از این گونه ساخت و سازها کرده است که به صورت پرداخت تسهیلات نوسازی بدون سپرده گذاری و تخفیف بهای صدور پروانه ساختمانی و ودیعه اسکان موقت است.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر برای احداث هر واحد مسکونی در بافت فرسوده شهری مبلغ 200 میلیون ریال تسهیلات بدون سپرده و برای صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری ها تخفیف 50 درصدی و برای کمک هزینه ودیعه اسکان موقت در بافت های فرسوده به شرط تجمیع حداقل دو پلاک مبلغ 80 میلیون ریال به مالکان پرداخت می شود.

وی افزود: هم اکنون بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 60 میلیاردی شهرداری به بافت های فرسوده اصفهان

تخفیف 60 میلیاردی شهرداری به بافت های فرسوده اصفهان