مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اردیبهشت 1391 ساعت 04:562012-05-03سياسي

قطعا با چینی ها و مالزیایی ها همکاری نمی کنیم


24 رییس دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: قطعا برای طراحی و ساخت پلت فرم ملی با چینی ها و مالزیایی ها همکاری نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسن شجاعی فرد اعلام کرد که طراحی و ساخت پلت فرم ملی برای تولید خودروهای با رنج قیمتی 12 هزار دلار توسط دانشگاه علم و صنعت و با همکاری دو دانشگاه خواجه نصیر طوسی و امیر کبیر آغاز شده است.

وی افزود: 37 پروژه ملی در شورای عطف وزارت علوم و مجموعه های علمی و صنعتی کشور تصویب شد که از جمله آن ها می توان به پروژه هواپیماهای پهن پیکر و پلت فرم ملی برای تولید خودروهای با رنج قیمتی 12 هزار دلار اشاره کرد.

شجاعی فرد با اشاره به این که برای پروژه پلت فرم ملی 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تاکنون سه میلیارد تومان پیش پرداخت مربوط به اجرای این پروژه در اختیار دانشکده مهندسی خودرو قرار گرفته است.

رییس دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: البته این مبلغ برای اجرای پروژه به هیچ وجه کافی نبوده و قرار است به تدریج منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه تامین شود.

وی همچنین با اشاره به این که باید مصرف کننده پلت فرم ملی مشخص شود، افزود: شرکت پارسیان متعلق به بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده که مصرف کننده پلت فرم ملی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعا با چینی ها و مالزیایی ها همکاری نمی کنیم

قطعا با چینی ها و مالزیایی ها همکاری نمی کنیم