مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-24سياسي

خزعلی: همه دستگاه ها باید برای رشد و مهارت آموزی بانوان تلاش کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی در نشست مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه ها، - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه باید همه دستگاه ها برای رشد و مهارت آموزی بانوان تلاش کنند، گفت: معاونت زنان به بانوان به عنوان محور خانواده و جامعه می نگرد و در سطح کلان به ارتقا و پیشرفت آنان کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی در نشست مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی با اشاره به این موضوع که آموزش در دانشگاه ها در سطح عالی پیش می رود، اظهارداشت: امید داریم توجه به رشد و فراهم کردن زمینه فعالیت زنان در دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سطح ممتاز باشد و جامعه بانوان در این نهاد ها را به خوبی به همگان بشناسانیم.

به رسمیت شناختن توانمندی زنان بسیار مهم است، زیرا این قشر از جامعه با اشراف کامل به موضوعات مختلف می توانند همزمان چندکار را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه معاونت زنان تفاهم نامه های بسیاری را با وزارت علوم در راستای بهبود فعالیت زنان شاغل در مراکز دانشگاهی منعقد کرده اند، تصریح کرد: امیدواریم این دست تعاملات و تفاهم نامه به مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: همه دستگاه ها باید برای رشد و مهارت آموزی بانوان تلاش کنند

خزعلی: همه دستگاه ها باید برای رشد و مهارت آموزی بانوان تلاش کنند