مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:302023-01-01سياسي

نماز راهبرد اساسی در برابر دشمنان است


رییس حوزه علمیه شهرستان بهاباد نماز راهبرد اساسی در برابر دشمنان است و اقامه این فریضه الهی موجب برکت در جامعه اسلامی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی، ظهر یکشنبه در مراسم پیش اجلاس نماز شهرستان بهاباد که با عنوان پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد برگزار شد، با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: با توجه به اینکه انسان همیشه به دنبال تعالی و سعادت است، نماز بهترین وسیله برای رسیدن به این رشد و تعالی محسوب می شود.

امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به آثار نماز در زندگی، نماز را یکی از عوامل موثر در ساخت آینده ای روشن برای جوانان دانست و عنوان کرد: نوجوانان و جوانان باید دو امر اقامه نماز و احترام به والدین را سرلوحه امور خود قرار دهند تا آثار و برکات آن را روزافزون در زندگی خود احساس کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیوند مسجد، منزل و مدرسه برای رونق اقامه نمازجماعت لازم است، اظهار داشت: پیوند مسجد، منزل و مدرسه برای رونق اقامه نماز جماعت لازم است تا اینکه به واسطه فعالیت فرهنگی مدارس و خانواده ها، روحیه دینی ایجاد شود و با شناخت نماز به این سمت حرکت کنیم.

اخوان با اشاره به اینکه نماز بر اساس روایات مُسکن و ذکر خدای متعال و صیقل دهنده دلها است و می تواند انسان زمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز راهبرد اساسی در برابر دشمنان است

نماز راهبرد اساسی در برابر دشمنان است