مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آذر 1401 ساعت 09:462022-12-15سياسي

تأیید ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان برگزاری انتخابات شورای شهر ماهدشت متاسفانه تخلفات گسترده ای صورت گرفت که قابل اغماض نبود، لذا هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان متشکل از نمایندگان استان در مجـلس شـورای اسلامـی پیشنهاد ابطال این انتخابات را به هیأت مرکزی نظـارت ارائه و پس از بررسی اسنـاد و مدارک این ابطال تاییـد شد.

وی افزود: با اعتـراض تعدادی از کاندیـداها، پرونده ای در دیوان عدالت اداری تشکیل و متاسفانه بدون هیچ ضرورتی، دستـور موقـت مبنی بر تشکیل شورا در این شهر صادر گردید که مورد اعتراض قاطبه مردم قرار گرفت.

عسگری ادامه داد: با پیگیری های جدی و مداوم و حمایت مردم عزیز سرانجام دادگاه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری در تاریخ 16 آذر 1401 حکم به تایید نظر هیأت نظارت و ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت صادر نمود.

وی ادامه داد: هرچند گذشت بیش از یکسال برای چنین موضوعی که مستقیما با حقوق عامه مرتبط است زمان زیادی است و تشکیل شورا با دستور موقت شهر را دچار چالش ها و مشکلات زیادی کرده است اما در عین حال به سهم خود تلاش کردیم که حتی المقدور از تضییع بیشتر حقوق مردم جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت

تأیید ابطال انتخابات شورای شهر ماهدشت