مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-28پزشكي

نجات جان مادر سمنانی حین پنجمین بارداری


متخصص زنان فلوشیپ آنکولوژی بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان از نجات جان یک مادر باردار پرخطر حین پنجمین بارداری اش در بیمارستان امیر سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان متخصص زنان فلوشیپ آنکولوژی بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان از نجات جان یک مادر باردار پرخطر حین پنجمین بارداری اش در بیمارستان امیر سمنان خبر داد.

دکتر الهام صفاریه 7 آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: یک خانم باردار 30 ساله که بارداری پنجم خود را می گذراند به دلیل خونریزی های متعدد و تشخیص جفت پره کرتا در 30 هفتگی در بیمارستان امیرالمومنین (ع) تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این عمل جراحی سنگین که با حضور دکتر الهام صفاریه متخصص زنان فلوشیپ آنکولوژی، دکتر بوستان متخصص زنان و دکتر حسین زاده متخصص بیهوشی انجام شد؛ برای بیمار سزارین پره کرتا، هیسترکتومی با حفظ تخمدان، آزاد سازی چسبندگی و ترمیم پارگی مثانه انجام شد.

متخصص زنان فلوشیپ آنکولوژی اضافه کرد: جفت پره کرتا از این نظر مهم است که در حین زایمان جفت خود به خود جدا نمی شود و تلاش برای برداشتن دستی آن منجر به خونریزی می شود که می تواند تهدید کننده زندگی مادر باشد.

دکتر صفاریه با اشاره به آخرین وضعیت این مادر و نوزاد افزود: هم اکنون حال مادر و نوزاد خوب است و نوزاد پسر در NICU بیمارستان بستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان مادر سمنانی حین پنجمین بارداری

نجات جان مادر سمنانی حین پنجمین بارداری