مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 07:302022-11-26اقتصادي

جزییات افزایش تسهیلات نوسازی تاکسی در تهران/خیز شهرداری برای ورود 2000 تاکسی سورن


معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن اعلام تایید خودرو سورن به عنوان تاکسی در پایتخت در مورد تلاش شهرداری برای جذب 2000 دستگاه سورن تولید شده در انبارهای ایران خودرو توضیحاتی را ارائه کرد و از افزایش تسهیلات نوسازی با اتکاء به منابع .

- معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران ضمن اعلام تایید خودرو سورن به عنوان تاکسی در پایتخت در مورد تلاش شهرداری برای جذب 2000 دستگاه سورن تولید شده در انبارهای ایران خودرو توضیحاتی را ارائه کرد و از افزایش تسهیلات نوسازی با اتکاء به منابع داخلی شهرداری تهران خبر داد.

علی محتشمی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص روند نوسازی تاکسی های فرسوده با بیان اینکه خودروی سمند سورن توانسته تاییدیه های زیست محیطی را برای استفاده به عنوان تاکسی کسب کند، گفت: قیمت نهایی این خودرو اعلام شده است و به محض تعیین ساز و کارها و قرار گرفتن در سایت نوسازی، فرآیند نوسازی تاکسی ها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به مساعدت آقای بهرامی معاون حمل و نقل و تاکید شهردار تهران در جذب حداکثری تاکسی های تولید داخل، اقداماتی انجام داده ایم، اظهار کرد: ایران خودرو اعلام کرده است که در حال حاضر 2000 دستگاه سورن موجود دارد و ما نیز برنامه ریزی هایی را برای جذب این 2000 خودروی سورن به عنوان تاکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش تسهیلات نوسازی تاکسی در تهران/خیز شهرداری برای ورود 2000 تاکسی سورن

جزییات افزایش تسهیلات نوسازی تاکسی در تهران/خیز شهرداری برای ورود 2000 تاکسی سورن