مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 12:202022-11-23اقتصادي

مذاکره برای پذیرش 12 شرکت کرمانشاه در بورس و تامین مالی تله کابین و قطارشهری


مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش منطقه ای تامین مالی غرب کشور به میزبانی کرمانشاه، از مذاکره برای پذیرش 12 شرکت کرمانشاه در بازار سرمایه و نیز تامین مالی 20 پروژه عمرانی و زیرساختی استان در این همایش خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه با اشاره به برگزاری همایش منطقه ای تامین مالی غرب کشور به میزبانی کرمانشاه، از مذاکره برای پذیرش 12 شرکت کرمانشاه در بازار سرمایه و نیز تامین مالی 20 پروژه عمرانی و زیرساختی استان در این همایش خبر داد.

دکتر محمد بهمن در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه همایش منطقه ای تامین مالی غرب کشور، فردا(سوم آذر) با حضور مدیران ارشد بورس کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، اظهار کرد: برای این همایش بخش ها و پنل های مختلفی در نظر گرفته شده که از مهمترین آنها می توان به پنل پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه و پنل تامین مالی شرکت های دانش بنیان، پنل تامین مالی پروژه های بزرگ عمرانی و زیرساختی اشاره کرد.

بهمن گفت: در پنل پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه برای پذیرش 12 شرکت استان در این بازار مذاکره خواهیم داشت.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه پیش از این مدارک چهار شرکت استان برای پذیرش در بازار دوم بورس ارسال شده بود، یادآور شد: در این همایش مذاکره رو در برای پذیرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای پذیرش 12 شرکت کرمانشاه در بورس و تامین مالی تله کابین و قطارشهری

مذاکره برای پذیرش 12 شرکت کرمانشاه در بورس و تامین مالی تله کابین و قطارشهری