مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-07اجتماعي

جاده های ارتباطی مازندران به پایتخت یکطرفه شد


رییس پلیس راه مازندران گفت که طرح ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته که از روز سه شنبه گذشته آعاز شده است تا فردا شنبه 16 مهرماه ادامه خواهد داشت.

- رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شده مسیر جنوب به شمال جاده کندوان، آزاد راه تهران و شمال و هراز با هدف تخلیه بار ترافیکی و همسو با اجرای طرح ترافیکی تعطیلات پایان هفته در محورهای شمالی خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع است، اظهار کرد: در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده های انارک، هزارچم، سیاه بیشه، پیچ سرهنگ و گچسر، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: تردد خودروها در این محور عادی و روان در جریان است.

وی وضعیت ترافیک در مسبر شمال به جنوب جاده هراز در محدوده های سه راهی چلاو ، سیاه بیشه، بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک در زمان حاضر را سنگین اعلام کرد و افزود: همسو با اجرای طرح ترافیک، تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال این محور تا اطلاع بعدی ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های ارتباطی مازندران به پایتخت یکطرفه شد

جاده های ارتباطی مازندران به پایتخت یکطرفه شد