مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 10:372022-10-06سياسي

پیشرفت های ایران اسلامی عامل بی تابی و فتنه انگیزی دشمنان است.


طبعا همه ما نسبت به درگذشت خانم امینی آزرده خاطر شدیم اما اذعان سران گروه ها و کشور های مختلف در رابطه با برنامه ریزی ساعت و چگونگی اغتشاشات گویای آن است که دشمنان ما به سان جنگ احزاب تمام عِده و عُده خود را آماده نبرد با کشور کرده اند.

- حجت الاسلام فقیه اسفندیاری معاون فرهنگی دانشگاه رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طبعا همه ما نسبت به درگذشت خانم امینی آزرده خاطر شدیم  اما  اذعان سران گروه ها و کشور های مختلف در رابطه با برنامه ریزی ساعت و چگونگی اغتشاشات گویای آن است که دشمنان ما به سان جنگ احزاب تمام عِده و عُده خود را آماده نبرد با کشور کرده اند.

وی ادامه داد: با وجود این همه تصریحات آنچه دل مارا می آزارد و مظلومیت مردم و نیروهای امنیتی را نشان می دهد آن است که عده ای از خواص چرا نسبت به درگذشت آن خانم بدون تحقیق واکنش نشان دادند وحالا که چنگ و دندان آغشته به خون دشمن که خباثت خود را با اتفاقات اخیر ثابت کرده است چرا واکنشی نشان نمیدهند؟ معاون فرهنگی دانشگاه رضوی گفت: آنان با استفاده از امکانات حاکمیت ، بودجه و اموال مردم به شهرت رسیده اند و دیگر اجازه انجام هر کاری را ندارند و حال که برای مردم این جامعه تبدیل به الگو شده اند باید تقوای الهی را در همه رفتار خود رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های ایران اسلامی عامل بی تابی و فتنه انگیزی دشمنان است.

پیشرفت های ایران اسلامی عامل بی تابی و فتنه انگیزی دشمنان است.