مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 22:322022-10-05حوادث

توضیحات سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره پرونده نیکا شاکرمی


سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی گفت: ساعت 7:30 روز چهارشنبه 30 شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیر اکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی گفت: ساعت 7:30 روز چهارشنبه 30 شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیر اکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می دهند.

اکیپ های تخصصی صحنه به محل اعزام و متوجه می شوند این خانم از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

شهریاری با اشاره به اینکه کوله پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد، بیان کرد: جسد بلافاصله به عنوان شخص مجهول الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران بیان کرد: پزشکی قانونی با دستور مقام قضایی کار کالبدشکافی و اخذ نمونه های سم شناسی و آسیب شناسی را انجام داد.

شهریاری گفت: در آزمایش های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام های فوقانی و تحتانی، دست ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می دهد فرد از بلندی پرت شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره پرونده نیکا شاکرمی

توضیحات سرپرست دادسرای جنایی تهران درباره پرونده نیکا شاکرمی