مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 22:122022-10-05سياسي

شهید همدانی همانند شهید سلیمانی در تاریخ ایران جاودان خواهد ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در این دیدار با تسلیت و تعزیت ایام شهادت امام حسن عسگری علیه السلام، - وزیر دفاع با حضور در منزل سردار پرافتخار، سرلشکر پاسدار حسین همدانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در این دیدار با تسلیت و تعزیت ایام شهادت امام حسن عسگری علیه السلام، با اشاره به سالگرد شهادت سردار حسین همدانی اظهار کرد: سردار همدانی از فرماندهان شجاع و گران قدر دوران دفاع مقدس بود که به عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین کننده ای برای حفظ، حراست و تقویت جبهه مقاومت ایفا کرد.

وزیر دفاع با اشاره به آیه 23 سوره ی احزاب مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ .

گفت: شهدای عزیز ما با خداوند عهدی نا گسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص وپایداری در این مسیرگام برداشت و به خیل دوستان شهیدش پیوست و وفای به عهد نمود.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اتفاقات و رویداد های اخیر در کشور افزود: در این ایام وجود شخصیت هایی همانند شهید همدانی بیش از پیش احساس می شود و همه به یاد دارند که ایشان با چه دلسوزی ای نسبت به انقلاب و ملت غیور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی همانند شهید سلیمانی در تاریخ ایران جاودان خواهد ماند

شهید همدانی همانند شهید سلیمانی در تاریخ ایران جاودان خواهد ماند