مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-03دانش

خروجی های دانشگاه علمی کاربردی به سرعت جذب بازار کار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح امروز در مرکز آموزش علمی کاربردی آتش نشانی، - رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: خروجی های دانشگاه علمی کاربردی افراد مجربی هستند که به سرعت جذب بازار کار می شوند و نگاه این دانشگاه پاسخگویی به نیاز بازار کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی صبح امروز در مرکز آموزش علمی کاربردی آتش نشانی، برگزار شد.

حسین بلندی در این مراسم گفت: ما در نظام علمی کاربردی به طور کلی در هر حوزه ای پای کار هستیم و دانش پژوهان ما مسائل تئوری و عملی را یاد می گیرند تا وارد میدان کار شوند و پاسخگویی به یک نیاز کشور را محقق کنند.

وی با بیان اینکه دانش پژوهان ما برای میدان کار آماده می شوند افزود: آن ها هم تئوری و هم عملی آموزش می بینند، بنابراین مردان رزم جهاد مبارزه با بیکاری در دانشگاه علمی کاربردی حضور دارند تا گوشه ای از نیاز های کشور را برطرف کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی یاد آورشد: اینکه من به مرکز علمی کاربردی آتش نشانی آمدم به دلیل تبریک روز آتش نشان بود، برای ما خیلی سنگین بود که آتش نشانان ما در خارج کشور آموزش بببینند و حالا بسیار خوشحالم که می بینم یکی از ثمرات دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروجی های دانشگاه علمی کاربردی به سرعت جذب بازار کار می شوند

خروجی های دانشگاه علمی کاربردی به سرعت جذب بازار کار می شوند