مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:422022-10-02سياسي

ناامن ترین حوزه های سرمایه گذاری اعلام شد


مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی اعلام کرد :دام داری، مرغداری و شیلات نامناسب ترین ارزیابی را در میان همه حوزه ها از وضعیت امنیت سرمایه گذاری در زمستان سال گذشته داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی نتایج پایش امنیت سرمایه گذاری به تفکیک استان ها و حوزه های کاری در زمستان 1400 را منتشر کرد.

این گزارش حاکی از آن است که بیشترین نارضایتی فعالان اقتصادی از امنیت سرمایه گذاری در این پیمایش، مربوط استان های تهران، البرز و آذربایجان شرقی است.

این گزارش نشان می دهد که نامناسبترین مؤلفه امنیت سرمایه گذاری که فعالان اقتصادی را بیش از همه آزار می دهد مؤلفه عمل مسئولان ملی به وعده های داده شده بوده است.

این گزارش، با استفاده از آمارهای رسمی منتشر شده و در دسترس و نیز ارزیابی 8342 فعال اقتصادی نمونه از میان فعالان اقتصادی همه استان های کشور صورت گرفته که وضعیت امنیت سرمایه گذاری در زمستان سال 1400 را با بررسی 38 مؤلفه، 7 نماگر به تفکیک 31 استان و 9 حوزه کسب وکار نشان می دهد.

در این گزارش آمده است که شاخص کل امنیت سرمایه گذاری در ایران که با استفاده از دو مجموعه داده های پیمایشی و آماری تهیه می شود در زمستان 1400 کمیت 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامن ترین حوزه های سرمایه گذاری اعلام شد

ناامن ترین حوزه های سرمایه گذاری اعلام شد