مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 22:222022-10-01اجتماعي

بررسی مشکلات دانشگاه های خراسان جنوبی با حضور استاندار


جلسه بررسی آخرین وضعیت دانشگاه های استان برای شروع سال تحصیلی با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی، امروز در این جلسه که با حضور رؤسای دانشگاه های استان برگزار شد، بر هم افزایی دانشگاه در تأمین نیاز دانشجویان در سال تحصیلی پیش رو تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه کلاس های درس دانشگاه ها بعد از دو سال وقفه، امسال به شکل حضوری برگزار می شود، تصریح کرد: به جهت فصل جدیدی که در آموزش آغاز شده، باید با هماهنگی و تعامل شرایط را برای حضور هر چه بهتر دانشجویان در کلاس های درس فراهم کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با مطلوب خواندن شرایط در اغلب دانشگاه های استان، اظهار کرد: یک یا دو مورد از دانشگاه های استان به جهت افزایش نرم پذیرش دانشجو در ترم جدید تحصیلی در بحث تأمین خوابگاه با مشکل مواجه هستند و ظرفیت های موجود در اختیارشان، تکافوی نیاز دانشجویان جدید را نمی کند.

قناعت با بیان اینکه طی چندین جلسه که به منظور هماهنگی بین دانشگاه ها صورت گرفت، مقرر شد مشکلات این دانشگاه ها با تعامل و هم افزایی مرتفع شود، یادآور شد: با وجود کار تیمی و برنامه ریزی برای همپوشانی های لازم، در بحث برگزاری کلاس ها به صورت حضوری، ارائه خدمات در سلف سرویس ها، تأمین خوابگاه های مورد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات دانشگاه های خراسان جنوبی با حضور استاندار

بررسی مشکلات دانشگاه های خراسان جنوبی با حضور استاندار