مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-01پزشكي

تولد 4 نوزاد پسر دوقلو طی یک روز در بیمارستان سمنان


طی رخدادی نادر و شیرین، چهار نوزاد پسر دوقلو در یک روز در بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان متولد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ساتی نیک درزی، سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهار نوزاد پسر دوقلو در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان در یک روز متولد شدند.

وی بیان کرد: خانم 33 ساله در بارداری دوم خود صاحب دو فرزند پسر شد که نوزادان در 34 هفتگی با وزن های 2 هزار و 200 و 2 هزار و 300 گرم متولد شدند و هم اکنون در بخش NICU بستری هستند.

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان ادامه داد: در همان روز خانمی دیگر با سن 35 سال در بارداری نخست خود صاحب دو فرزند پسر با وزن های 2 هزار و 200 و 2 هزار و 400 گرم شد که نوزادان در سن 34 هفته به دنیا آمدند و هم اکنون در بخش NICU بیمارستان تحت مراقبت هستند.

نیک درزی گفت: این مادر پنج سال سابقه ناباروری داشته و دو بار کاندید IVF بوده که منفی شده است؛ اما در بار سوم با IVF باردار و صاحب دوقلو می شود.

متخصص زنان بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) سمنان با اشاره به اینکه تولد چهار نوزاد دوقلو هم زمان در یک روز یکی از رخدادهای نادر و شیرین در این بیمارستان بوده است، خاطرنشان کرد: با تلاش کادر درمان این بیمارستان، حال عمومی نوزادان و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد 4 نوزاد پسر دوقلو طی یک روز در بیمارستان سمنان

تولد 4 نوزاد پسر دوقلو طی یک روز در بیمارستان سمنان