مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 17:172022-09-28اجتماعي

محدودیت و ممنوعیت تردد همزمان با تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان


رییس پلیس راه های آذربایجان شرقی همزمان با آغاز تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان گفت: همزمان با برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان محدودیت و ممنوعیت تردد در جاده های استان و مسیرهای برگزاری و راههای اصلی و فرعی منتهی به مسیرهای این تور اعمال خواهد شد.

- رضا کریم نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به زمان بندی و مسیرهای برگزاری سی و پنجمین دوره این تور بین المللی دو چرخه سواری آذربایجان از هموطنان خواست تا تردد خود در این مسیرهای را مدیریت کنند و بین ساعات 11 تا 14 روزهای هفتم تا یازدهم مهرماه از تردد در مسیرهای برگزاری تور حدالامکان خودداری کرده و همراهی و همکاری را با عوامل اجرایی و راهنمایی و رانندگی برای برگزاری هرچه با شکوه این تور بین المللی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه این تور بین المللی سال هاست به عنوان یکی از نمادهای اشاعه فرهنگ غنی ایرانی مطرح است، افزود:با توجه به حضور رکابزان و عوامل اجرایی از اقصی نقاط دنیا در طول این تور، با برگزاری هرچه با شکوه و منظم این تور در واقعه فرهنگ اصیل ایران و ایرانی را به رخ تمام جهانیان خواهیم کشید.

کریم نژاد از همکاری روزانه 180 نفر از مجموعه تحت فرماندهی اش برای برگزاری این تور بین المللی خبر داد و گفت: 150 نفر در قالب 75 در مسیر رود ارس، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت و ممنوعیت تردد همزمان با تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان

محدودیت و ممنوعیت تردد همزمان با تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان