مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 14:472022-09-27اجتماعي

جابجایی زائران دهه پایانی صفر در مشهد رکورد زد


بیشترین عملیات جابجایی زائران حرم رضوی بوسیله ناوگان حمل ونقل عمومی، امسال همزمان با دهه پایانی صفر و شهادت امام رضا(ع) در مشهد به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت : همزمان با دهه پایانی صفر 448 هزار و 23 زائر به وسیله 10 هزار و 667 سرویس اتوبوس و 18 هزار و 60 سرویس مینی بوس و سواری از 28 شهریور تا 5 مهرماه امسال وارد مشهد شده اند.

وی اظهار کرد: در همین بازه زمانی تعداد 371 هزار و 268 هزار زائر توسط هشت هزار و 996 سرویس اتوبوس و 17 هزار و 324 سرویس مینی بوس و سواری از مبداء مشهد به مقاصد خود عزیمت کرده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هر ساعت 110 دستگاه اتوبوس از شهر مشهد برای انتقال زوار سرویس دهی می کنند، خاطرنشان کرد: طی دو روز آینده پیش بینی می شود به طور متوسط روزانه دو هزار و 600 دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی 70 هزار زائر اقدام کنند.

امانی تصریح کرد: بیشترین عملیات جابجایی زائران حرم رضوی بوسیله ناوگان حمل ونقل عمومی، امسال همزمان با دهه پایانی صفر و شهادت امام رضا(ع) در مشهد به ثبت رسید.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی زائران دهه پایانی صفر در مشهد رکورد زد

جابجایی زائران دهه پایانی صفر در مشهد رکورد زد