مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 19:122022-09-26سياسي

سلبریتی ها از اغتشاشگران حمایت نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در هفته دفاع مقدس و روز معنویت، زنان و خانواده با حضور در منزل شهید فرزانه، - خانواده های شهدا در دیدار صمیمانه با معاون رییس جمهور در امور زنام خواستار حمایت سلبریتی ها از مردم، بجای اغتشاشگران شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در هفته دفاع مقدس و روز معنویت، زنان و خانواده با حضور در منزل شهید فرزانه، از فرماندهان لشگر 27 محمد رسول الله (ص) و شهید مدافع حرم، با جمعی از خانواده های شهدا دیدار کرد.

در این دیدار که در سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد، جمعی از همسران و مادران شهدا ضمن محکوم کردن جسارت به شعائر دینی و نظام اسلامی، خواستار روشنگری و حفظ همبستگی در عبور از فضای مه آلود فتنه شدند.

همچنین افزودند: دو دستگی نداریم، خون شهدای ما برای دفاع از ناموس و امنیت ملی ریخته شد.

همه فرزند ما هستند و مهسا امینی ها پاره تن نظام هستند.

آب گل آلودی که توسط رسانه ها و بدخواهان امنیت ملی ایجاد شده موجب پرپر شدن جوانان در فضای مه آلود رسانه ها می شود و آنان که آرامش و امنیت ما را بر نمی تابند با سلاح رسانه و اپوزیسون در قالب سلبریتی و خبرگزاری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی ها از اغتشاشگران حمایت نکنند

سلبریتی ها از اغتشاشگران حمایت نکنند