مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 15:322022-09-26دانش

نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد


معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 در رشته های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموز کشور حسن مروتی معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 در رشته های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی خبر داد.

وی افزود: در آزمون کاردانی به کارشناسی امسال از تعداد 57 هزار و 422 داوطلب شرکت کننده تعداد  11 هزار و 153 داوطلب با آزمون و تعداد 46 هزار و 269 داوطلب  در رشته های بدون آزمون نام نویسی کردند.

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 بیش از  44 هزار نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد 1791 داوطلب از طریق رشته های با آزمون و بیش از  42 هزار داوطلب از طریق رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد