مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:272022-09-25بين الملل

راه اندازی دانشنامه شفاهی دفاع مقدس در کتابخانه ملی شیراز


تالار اطلاع رسانی، نمایشگاه آثار دفاع مقدس، کارگروه اسناد و دانشنامه شفاهی دفاع مقدس در سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در شیراز گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شامگاه شنبه همزمان با هفته دفاع مقدس، تالار اطلاع رسانی، نمایشگاه آثار دفاع مقدس، کارگروه اسناد و دانشنامه شفاهی دفاع مقدس در سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در شیراز راه اندازی شد.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در شیراز طی این مراسم گفت: در تالار اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی در شیراز، امکان دسترسی پژوهشگران و دانشجویان به مجموعه کتابخانه ها و پایگاه های اطلاعاتی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و دیگر پیوندهای مربوط به پایگاه های اطلاعاتی در کشور وجود دارد.

جعفر ترک زاده افزود: تالار رقمی، تالار دیجیتال و تالار آرشیو سه بخش مرکز اسناد و کتابخانه ملی شیراز است که امکان دسترسی الکترونیکی به پایگاه های اطلاعاتی، مقالات علمی، نسخه های خطی، پایان نامه ها، اسناد چاپ سنگی، کتاب های نفیس و همه اسناد موجود در کتابخانه ملی ایران را فراهم می کند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در فارس هم در این مراسم گفت: راه اندازی کارگروه دانشنامه دفاع مقدس، شجرنامه استان فارس در دفاع مقدس است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دانشنامه شفاهی دفاع مقدس در کتابخانه ملی شیراز

راه اندازی دانشنامه شفاهی دفاع مقدس در کتابخانه ملی شیراز