مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-17دانش

کارشناسی ارشد حرفه ای برای مبنای سند تحول تصویب شده است


معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر کارشناسی ارشد حرفه ای مصوب شده و در حال تدوین شیوه نامه های آن هستیم، در این حالت 81 واحد وجود دارد که 18 واحد آن درس تئوری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در جلسه با شورای دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان که در یکی از شهرهای قطب صنعت و فناوری کشور است، چه نقش و مأموریتی باید داشته باشد؟ پاسخ این را باید در طرح تحول 10 ساله ببینیم و بر اساس آن مأموریت دانشگاه صنعتی را معرفی کنیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ادامه داد: خمیر مایه بیانیه گام دوم علم و پژوهش و فناوری است؛ مقام معظم رهبری قبل از بیانیه گام دوم نیز نقش دانشگاه و لوازم آن را در نقش آفرینی برای در تمدن سازی را بیان می کنند.

عموعابدینی تصریح کرد: استنباط من این است که دانشگاه ها باید ریل گذاری جدیدی داشته باشند تا نقش خود را در تمدن سازی داشته باشند و با وضعیت فعلی این محقق نمی شود؛ در وضعیت فعلی نقش ما در تولید علم جهانی به این صورت است که رتبه ما 8 سال ما 14 و 15 و 16 است و این باید تغییر کنند و ارتقا کند؛ چون فناوری در دنیا به سرعت در حال تغییر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسی ارشد حرفه ای برای مبنای سند تحول تصویب شده است

کارشناسی ارشد حرفه ای برای مبنای سند تحول تصویب شده است