مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-17اقتصادي

سیستان و بلوچستان به کارگاه راه سازی تبدیل شده است


از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون در شمال و جنوب استان راه های دوبانده افتتاح و تعدادی نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید که این امر استان را به کارگاه راه سازی تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسین مدرس خیابانی در نشست با وزیر کشور در ارتباط با پروژه های راه و مسکن استان اظهار داشت: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون در شمال سیستان و بلوچستان 73 کیلومتر راه دوبانده افتتاح و تا پایان سال نیز 70 کیلومتر دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: همچنین در منطقه جنوب استان نیز تا شهریور ماه سالجاری 70 کیلومتر جاده 2 بانده تحویل خواهد شد و 70 کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تکمیل و بهره برداری از پل بزرگ نهراب در منطقه سیستان و احداث هشت پل در جنوب استان از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: در طرح جهش ملی مسکن به لحاظ پیشرفت پروژه، رتبه اول کشور متعلق به سیستان و بلوچستان است و یک هزار واحد مسکونی قبل از نیمه دوم سال آماده تحویل می شود.

مدرس خیابانی گفت: با تکمیل فرودگاه سراوان در آینده نزدیک شاهد انجام پرواز تهران - سراوان و برعکس از این فرودگاه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان به کارگاه راه سازی تبدیل شده است

سیستان و بلوچستان به کارگاه راه سازی تبدیل شده است