مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-16اجتماعي

شناسایی بیش از 100 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از شناسایی بیش از 100 مورد ساخت وساز غیر مجاز در حریم راه های استان طی 4 ماه نخست امسال خبر داد.

- جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بیش از 100 مورد ساخت وساز غیر مجاز در حریم راه های استان طی 4 ماه نخست امسال شناسایی شده است.

وی گفت: از 100 مورد تخلف شناسایی شده در حریم راه ها توسط راهداران، 30 مورد تخریب و آثار تجاوز قلع و قمع شده و باقی موارد از طریق مجاری قانونی در دست پیگیری است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: بیش از 90 مجوز به منظور ساخت و ساز و فعالیت در حاشیه راه های استان با رعایت حریم و موارد قانونی صادر شده است.

وی با بیان این که ساخت وسازهای غیرمجاز در حریم، ایمنی راه ها را به خطر می اندازد، بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه ها تاکید و اظهار کرد: هم استانی ها باید قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت وساز در حریم راه مجوز لازم را از این اداره کل دریافت کنند.

شهامت ادامه داد: به استناد ماده 6 و 17 قانون ایمنی راه ها و راه آهن مصوب 1349/4/7 و آخرین اصلاحات سال های 51، 54، 67 و 79 اقدام به هرگونه عملیاتی که موجب خرابی جاده شود همچنین ایجاد هرگونه مستحدثات یا درختکاری یا زراعت یا اقدام به حفاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 100 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های خراسان شمالی

شناسایی بیش از 100 مورد ساخت وساز غیرمجاز در حریم راه های خراسان شمالی