مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-14سياسي

توقیف شناور حامل 22هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس


رییس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل 22هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان امروز اظهار کرد: با هماهنگی رییس حوزه قضایی شهرستان پارسیان، رزمندگان ناوتیپ 412 ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در آب های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام نمودند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناور بیش از 22 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

قهرمانی همچنین با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می شوند، گفت: در راستای اجرای ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا، شناور دخیل در امر قاچاق نیز به نفع دولت ضبط خواهد شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه پرونده شناور متخلف در سیر مراحل رسیدگی قضایی قرار دارد، تأکید کرد: دادگستری استان با همکاری ضابطین، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می دهد و در راستای صیانت از منافع و سرمایه های ملت ایران لحظه ای درنگ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف شناور حامل 22هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس

توقیف شناور حامل 22هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس