مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-14سياسي

مقصران حادثه «متروپل» آبادان مشخص شدند


رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر مالک متروپل، شهرداری آبادان و سازمان نظام مهندسی که در طول ساخت پروژه مشکوک به انجام تخلف بوده و اقدامی برای توقف طرح نکرده از مقصران این حادثه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای کار در انتخاب مشاور و ناظر کار متاسفانه کوتاهی انجام شده و شرکت ناظر صلاحیت و مجوز قانونی لازم را نداشته و در حین انجام پروژه مرتبا ناظران پروژه تغییر پیدا کردند.

وی افزود: متاسفانه علی رغم آنکه گزارش تخلفات به شهرداری ابلاغ شدند اما نه شهرداری و نه دیگر مدیران متولی در سایر دستگاه ها توجهی به آن نداشتند.

رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر مالک، شهرداری آبادان و سازمان نظام مهندسی که در طول ساخت پروژه مشکوک به انجام تخلف بوده و اقدامی برای توقف طرح نکرده از مقصران این حادثه هستند.

وی ادامه داد: البته وزارت راه و شهرسازی به عنوان ناظر عالی منطقه آزاد و متولی مدیریت عمرانی آن منطقه در این امر دخیل بودند که در جلوگیری از تخلف کوتاهی کردند.

محمدرضا رضایی کوچی تصریح کرد: گزارش تعیین مقصران حادثه در 6 صفحه آماده و به هیئت رییسه و دستگاه قضا ابلاغ خواهد شد تا با استفاده از مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران حادثه «متروپل» آبادان مشخص شدند

مقصران حادثه «متروپل» آبادان مشخص شدند