مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 21:422022-08-13سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای حل مسائل کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حمید نادران رییس بنیاد نخبگان استان تهران در رویداد ملی همه باهم حضور یافت و از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کرد.

نادران بیان در این باره کرد: در زمینه محرومیت زدایی بنیاد نخبگان استان تهران اردوهای جهادی را از سال 1395 در نظر داشته و برگزار کرده است.

وی گفت: اردوهای جهادی با کمک و همیاری نخبگان با اولویت مناطق اطراف تهران بوده و طبیعتا فعالیت ما در حوزه استان تهران است و تلاش شده در این امور حتی به صورت تخصصی خدمات رسانی شود که می توان به خدماتی از جمله خدمات پزشکی، دندان پزشکی، مشاوره های اجتماعی اشاره کرد.

رییس بنیاد نخبگان استان تهران تاکید کرد: یکسری از اردوهای جهادی که در زمینه مسائل عمومی بوده و کارکردهای عمومی داشته درحال اجرا است و هر سال به کمک و همیاری نخبگان استان، اردوهای جهادی داریم و امسال هم ان شاالله با توان و ظرفیت بیشتر ادامه خواهیم داد.

نادران افزود: در سال 1400 چهار اردوی جهادی داشتیم و سال های قبل تعداد کمتری بوده که بسته به مورد، تعدادشان را افزایش می دهیم و امسال در برنامه داریم به هفت اردوی جهادی افزایش دهیم.

وی ادامه داد: محرومیت در جامعه، زمینه ای برای انجام کار است و کار در این زمینه باید توسط افرادی که در این جامعه رشد و تحصیل و تخصص پیدا کردند انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای حل مسائل کشور

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای حل مسائل کشور