مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 20:572022-08-13سياسي

ضرورت ورود موثر رسانه ها به «جهاد تبیین»


امروز ضرورت دارد رسانه های استان در حوزه جهاد تبیین که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است وارد شوند تا در جامعه به شکل گیرا تری به جهاد تبیین بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز به همراه سرهنگ محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان، سرهنگ ابراهیم یرلی مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) و هادی انصاری مدیر خبرگزاری بسیج استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کردند.

 کشاورز در جریان این بازدید اظهار کرد: امسال تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی سبب شد تا اهمیت رسانه بیش از پیش عنوان شود.

وی افزود: امروز رسانه باید از همه ظرفیت هایی که دارد برای جهاد تبیین استفاده کند و در این مسیر که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد اثر گذار باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطر نشان کرد: حضرت زینب(س) سردبیر رسانه عاشورا بودند و رسانه های امروز باید از نقش برجسته ایشان به عنوان الگو استفاده کنند.

کشاورز خبرگزاری فارس را یکی از رسانه های مهم و اثرگذار استان معرفی کرد و گفت: رسانه ها نقش موثری در تحقق اهداف جامعه دارند و این موضوع می بایست بیش از هر زمان مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ورود موثر رسانه ها به «جهاد تبیین»

ضرورت ورود موثر رسانه ها به «جهاد تبیین»