مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 17:522022-08-13سياسي

تنظیم سند برنامه چهارم مدیریت شهری تهران


رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: معمولا در پیوند برنامه و بودجه گسست وجود دارد و باید تلاش شود بودجه سالیانه شهرداری تهران متناظر با برنامه چهارساله تهیه و تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، میثم مظفر در آیین آغاز تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران، اظهار داشت: تنظیم سند برنامه چهارم مدیریت شهری نقش به شدت موثری در آینده شهر تهران دارد.

وی، به تئوری اثر پروانه ای که عنوان می کند بال زدن یک پروانه در نقطه ای از جهان، می تواند طوفانی را در نقطه ای دیگر بیافریند؛ اشاره کرد و گفت: اگر امروز می خواهیم تصمیمی را اتخاذ و سیاستی را نگارش کنیم باید به تاثیراتی که از خود بر جای می گذارد توجه ویژه داشته باشیم.

پیامدهای تصمیمی که شاید به ظاهر جزیی و کم اثر به نظر برسد ممکن است تندبادها و اثرات غیرقابل پیش بینی در جامعه ایجاد کند.

رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران، مسئله یابی، در دستورکارقراردادن، بدیل یابی، تدوین سیاست و برنامه، مشروعیت بخشی، اجرایی سازی و نظارت و ارزیابی را مراحل 7 گانه چرخه سیاستگذاری و تدوین برنامه برشمرد و افزود: اگر در همین ابتدا مثلا بر تغییر جدی در حمل و نقل عمومی متمرکز شویم به یک گونه باید منابع مالی و زمانی را مصروف آن کرده و برش برنامه سالیانه را نسبت به برنامه چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم سند برنامه چهارم مدیریت شهری تهران

تنظیم سند برنامه چهارم مدیریت شهری تهران